Pagina's

zondag 27 juli 2014

Time for Tea?


Goedemorgen allemaal, 

Allereerst hartelijk dank voor alle beterschapswensen op mijn gebroken pink. Ik zit nog voor 3 weken in het gips, maar gelukkig had ik aardig wat voor gewerkt qua kaartjes, dus ik kan jullie toch nog verblijden... Ik houd het alleen een beetje kort, omdat typen nog niet al te best en snel gaat... Sorry hiervoor. Maar wel wat detailfoto's daarvoor in de plaats!!



Vandaag weer eens een Magnoliaatje gebruikt in combinatie met het schitterende nieuw papier van Pion Precious daughter. De magnolia-stempels komen uit de collectie Little London. Het bestek is een doohickey, filmstrip is van Memory Box, en de randstans is een mal van Noor! Design. Ik heb mijn afdrukje gemaskerd en daarna ingekleurd met copic markers. Bloemen, papieren doily en kant maken mijn kaartje verder af.


Ik wens iedereen nog een fijne zondag!!!


1 opmerking:

Muuske zei

Schitterende kaart.Mooi papier wat je gebruikt hebt.Doe rustig aan met je gebroken pink.groetjes Margo.