Pagina's

dinsdag 15 juli 2014

Wish & Party!


Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie wederom een kaartje laten zien die ik gemaakt heb. Dit keer eens een schattig stempeltje van Lily of the Valley. Het papier dat ik gebruikt heb, is van Authentique - collection Journey en daarnaast lekker veel stansjes gebruikt. 

(Mochten er materialen zijn die niet meer in de webshop staan, neem dan even contact met Astrid op. Wellicht is het nog wel in de winkel en anders kan zij altijd kijken of ze het voor je kan bestellen).

De basis van de kaart is een Go-Kreate mal. De cadeautjes zijn van Tim Holtz, de muzieknoten van Memory Box en de vlaggenlijn is van Noor! Design. Ook de prachtige bingo-stempels zijn van Noor! Design. De doily rondom het afdrukje is een snijmal van Cheery Lynn.


Verder heb ik wat jute en wondgaas gebruikt en de bloemen zijn onder andere van Wild Orchid Crafts. Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn copic markers.

Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot de volgende creatie!

Lieve groetjes, Chantal

4 opmerkingen:

Jolanda zei

Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Chantal. Een beauty.

Groetjes Jolanda

Glenda de Heide zei

Heel erg mooi, Chantal.

Veel liefs Glenda

Original handmade by Janneke zei

Dit is echt een prachtige kaart,hele mooie details!

Groetjes Janneke

Muuske zei

Schitterende kaart.groetjes Margo.