Pagina's

maandag 14 juli 2014

Hart

Hallo allemaal,

Het is mijn beurt om weer wat leuks te mogen laten zien op dit Duymelot Blog.

Dit keer heb ik ervoor gekozen om een hart te pimpen van karton.
Deze zijn erg leuk en heel betaalbaar!!! Je hebt er ook tal van mogelijkheden mee natuurlijk.
Ik heb ervoor gekozen om het hart eerst te beplakken met decoupage papier. We hebben veel keus in papier en materialen van Decopatch maar deze staan wegens tijdgebrek nog niet in de webwinkel...natuurlijk kun je hiervoor altijd even mailen of bellen met Astrid.  Omdat ik bang was dat het papier te doorschijnend zou zijn heb ik het hart eerst even met acrylverf geschilderd.

Nadat het decoupage papier erop zat was het een kwestie van versieren. Ik heb het heel eenvoudig gehouden met uitgestanste bloemen in verschillende bruintinten papier uit de serie Maja Vintage frost. De blaadjes zijn gemaakt van lichtgewicht klei.
Onder de bloemen nog wat bruine swirls geplakt en in de hartjes van de bloemen een plakparel geplakt.



Met een strik aan de ophanglus vind ik het een leuk geheel geworden en de tekst spreekt voor zich natuurlijk!

Ik hoop dat jullie mijn bijdrage aan het blog leuk vinden en dat het misschien weer wat inspiratie geeft om eenvoudige voorwerpen te pimpen!

Groetjes José

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit is prachtig gedaan hoor.
Groetjes Joke

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hij is weer leuk Jose, ook die blaadjes, leuk idee hoor,

liefs,

Mary

Original handmade by Janneke zei

Wat een mooi en sfeervol hart !
Zo leuk ook hoe je die blaadjes van klei erin hebt verwerkt.

Groetjes Janneke