Pagina's

zondag 8 maart 2015

Come out and play! It is Spring!


Goedemorgen allemaal,

Hoe mooier is het op deze mooie lentedag om deze spelende kinderen te laten zien. Het is heerlijk weer voor de kids om eindelijk lekker buiten te kunnen spelen! Dit huis heb ik gemaakt voor de maandchallenge van Duymelot Design Team, want daar luidt de challenge: Lente in aantocht!


Het patroon van het huis een snijbestand uit de Silhouette-store en dat geldt ook voor de 3d-boom. Het designpapier dat ik gebruikt heb, is van Maja Design - Nyhavn.




Verder heb ik drie Tilda's gebruikt uit verschillende Magnolia collecties. Het houten hek heb ik wit gemaakt met Gesso. De letters en cijfer heb ik gestanst met de Noor! Design mal. Uiteraard heb ik mijn Tilda ingekleurd met mijn copic markers


Ik hoop dat jullie mijn thema voor de lente ook mooi vinden en wens jullie allemaal een zonnige mooie lentezondag!


1 opmerking:

jackelien zei

Heel erg mooi gemaakt.
Groetjes Jackelien