Pagina's

dinsdag 10 maart 2015

Happy Birthday!!

Hallo allemaal,

Hihihi volgens mij zit ik op t moment even in een paarse periode ;) het papier van Maja design-Fika lag nog op mijn bureau dus ik ben er lekker mee door gegaan. Ik blijf het prachtig papier vinden. 

Ik heb de Devine Tilda gebruikt. Ik vind het zo'n schatje. Ze is ingekleurd met copics.  De mal onder het afdrukje is een nestabilitie. Verder heb ik alleen nog wat wondgaas, bedeltje, bloemen, lint, parels, vlindertjes, doily en een tekst van magnolia gebruikt. 


3 opmerkingen:

sjanie zei

Mooi kaartje, Margreet.

Liefs, Sjanie

roelie zei

heel mooi dit paarse kaartje en ik vind het stempeltje ook een schatje heb haar ook in huis

gr roelie

Chantal zei

Elke kunstenaar heeft zijn periodes, dus helemaal mooi dat jij nu in je paarse zit hihihi. Geweldig mooi vind ik je kaart meis! Dikke kus, Chantal