Pagina's

zaterdag 21 maart 2015

Een meisje!

Hallo weer allemaal,


collega's van mij hebben een prachtige baby gekregen, een meisje en oh wat zijn ze er blij mee.
Na een moeilijke start doet ze het nu geweldig en was het dus tijd om eens te gaan kraamschudden en mijn strik af te geven.

Ze waren er verrast en blij mee en dat was wat ik uiteraard hoopte.
Ik had een geboortekaartje gekregen en dat heb ik verwerkt in/op de strik.
Het patroontje komt van Sandra


De basis heb ik gemaakt van wit linnen cardstock, met daarop het designpapier van Maja uit verschillende lijnen.


De bloemen zijn ook weer een mix en deze zijn van Magnolia (roze roosjes) en woc.
Ik heb er ook een paar verschillende tinten parels bij geplakt.
Onder de roosjes een stukje kant met daaraan 2 bedeltjes, (een flesje en voetjes) gehangen aan een Chinese veiligheidsspeld.


Dit is de binnenkant van de strik waar ik het geboortekaartje op verwerkt heb, het was een moeilijke kleur roze, maar ik vind het zelf wel geslaagd.
Het konijntje heb ik eerst op wit cardstock geplakt en daarna met een klein randje eraan uitgeknipt.
Tevens heb ik het konijntje een strikje om de nek gegeven ;-) want ik vond het wat kaal en zo komt het wit ook weer terug.
De naam heb ik uitgestanst met MD malletjes en verder heb ik het berichtje en de datum uit de kaart geknipt en ook dit weer op wit cardstock geplakt en met een randje eraan uitgeknipt.

Ik heb ook nog wat gemaakt namens de collega's en hier waren ze ook errruuuuug blij mee.
Maar dat laat ik de volgende keer misschien wel zien, deze post is al weer lang genoeg denk ik.

Hoe vinden jullie deze?

Ik wens jullie weer een fijn en zonnig weekeinde en tot de volgende keer maar weer,

creatief liefs,

Mary


1 opmerking:

roelie zei

heel mooi dit geboorte kaartje met het konijntje er bij

lief zacht kleurtje

grb roelie