Pagina's

zondag 22 maart 2015

Shabby chic with Pion Shoreline Treasure


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag weer een shabby chic kaart laten zien met een van de schitterende plaatjes van Syta van Gelderen. Dit keer een wit paard in de zee die ik speciaal voor mijn buurmeisje gemaakt heb die gek is op paarden en jarig was afgelopen vrijdag.

Ik heb hierbij het schitterende papier van Pion - Shoreline treasures gebruikt. Ik heb het papier allemaal "gescheurd" en ruw gemaakt met de Zutter- distress it all. Verder heb ik van die schattige zeesterren van Rayer gebruikt. De houten hoefijzertjes heb ik gekocht op de beurs. Kant en lint uit eigen voorraard en het blaadje is een van de nieuwste stansen van Joy! (6003/0047).

Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden en wens jullie nog een fijne zondag!

3 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend MOOI gedaan....een prachtige kaart.
Groetjes Diny

Jacqueline DH zei

Wat een prachtige kaart!

roelie zei

vind hem prachtig gworden chantal


gr roelie