Pagina's

dinsdag 17 maart 2015

Happy Spring

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje die ik laatst heb gemaakt met n al wat oudere stempel die ik hier nog in een lade heb liggen. Een paar jaar geleden heb ik een hele serie van deze schattige Sarah Kay stempeltjes gekocht en dacht ik haal ze weer eens een keer uit het stof ;)


 Het model van de kaart is een Z-fold. Het papier wat ik erbij gebruikt heb is van Maja Design- Vintage spring.

Het hekje wat je voorop ziet en de wegwijzers zijn met een doohickey van Magnolia gemaakt. En de stukjes tarwe of gerst is ook van Magnolia. Verder heb ik er nog wat bloemen, veertjes, plakpareltjes en hongraad softboard van Dutch Doobadoo.


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat ziet er gezellig uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Bianca van Tilburg. zei

Een heerlijke voorjaarskaart.
Liefs Bianca.

Chantal zei

Hij is weer helemaal prachtig meis! Super gedaan! En idd. zijn die Sarah Kay helemaal lief en zonde om niet te gebruiken. Lieve groetjes, Chantal

Marianne zei

Mooie kaart en zoveel op te zien!!
Groetjes,
Marianne MW

roelie zei

super mooi gemaakt

en deze stempels heb ik net van de hand gedaan maar jij hebt er weer wat moois mee gemaakt

gr roelie