Pagina's

zaterdag 7 maart 2015

Organiseren met mini ordners......

Hallo weer dames,

genieten jullie al van het feit dat het mooi weer gaat worden?
Al zin om weer wat op te gaan ruimen?
ik heb dan voor jullie misschien wel een grappig idee, namelijk mini ordners met een transparant doosje binnenin.

De foto's zijn helaas niet zo mooi helder zodat je niet goed het mooie Maja Design papier kunt zien, maar ik zal kijken of ik morgen op mijn eigen blog wat mooiere foto's kan plaatsten.
Daar was het nu te laat voor en ik was vergeten dat het mijn dag was om te plaatsen, foei foei.
Ik ben heerlijk wezen eten met 2 van mijn collega's en toen ik thuiskwam dacht ik, ohhhhhhhhhh ships!!
Maar...... het is weer gelukt!



Deze ordners zijn ongeveer 14 x 14 cm en je zult wel denken parel en kant?
Maar als je de foto hieronder kijkt zie je dat het per orders doorloopt en staat er op het ene doosjes parelsnoer en op het ander kant en lint.
Ze zijn gemaakt van grijsboard en beplakt met design papier van Maja, de binnenkant is bekleed met de andere zijde van het dubbelzijdige papier n zo krijg je een mooi geheel.


Dit zijn de 2 voorkanten van de ordners en hier zie je dat de woordjes "doorlopen".
Op de ordner van het kant en lint heb ik ook daadwerkelijk lint geplakt en zo heb ik op de ordner van de parelsnoeren ook 2 stukjes parelsnoer geplakt.
Veel kun je er niet opplakken want dan sluiten ze niet meer mooi tegen elkaar aan als ze op de plank staan.
Ze zijn gesloten met een strik van kant.



Dit is de binnenkant van de parelsnoer ordner en hier zie je dan het transparante doosje, waar je het  deksel vanaf kunt halen.


En hier heb je dan de binnenkant van de kant en lint ordner!!

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden,

verder wens ik jullie een heel mooi weekend en tot de volgende keer,

creatief liefs,

Mary


1 opmerking:

Jokecreatief zei

Wow. wat een goed idee en zo handig.
Zier er mooi uit.
groetjes Joke.