Pagina's

zaterdag 18 augustus 2012

Baby Tilda op baby jurkje

Hallo weer Duymelot Blogvolgers,

afgelopen week ben ik met heel andere dingen bezig en voor ik het wist was het dus zaterdag, maar ik heb wel een kaartje.
Een collega van ons is bevallen van een lief dochtertje en zo werd er gevraagd of ik een kaartje voor haar wilde maken.
Ik heb voor hun een babyjurkje met een mini baby Tilda erop gemaakt.
Dit jurkje is gemaakt van de laatste nieuwe serie van Maja Vintage Summer Basics designpapier en het mooie linnen cardstock.
Als basis heb ik roze  cardstock gebruikt.
De pareltjes op het jurkje heb ik erop gemaakt met de parelpen en wat een geweldige manier om mooie parels in kleur te maken. De parelpennen zijn bij Creashop Duymelot te koop maar staan niet in de webshop, maar mail je aanvraag door naar Astrid  en het komt dik in orde.

Baby Tilda heb ik ingekleurd met de volgende copics:
R85 - 83 - 81 - RV10 - E51 - 50 - en E02
Langs de randen van de mouwtjes, kraagje, jurkje en broekje heb ik mooi kant geplakt en een 3 mm satijn bandje gemaakt.

Is het geen schatje zo heerlijk als ze ligt te slapen?

Alle materialen die gebruikt zijn voor dit kaartje zijn te verkrijgen bij Creashop Duymelot.

Dit is de kaart van de zijkant gezien en aan de binnenkant komt de naam van de baby en de dag van geboorte.

Ik hoop dat jullie deze ook weer leuk vinden en tot volgende week maar weer, kijk nog wel even bij mijn mede DTers naar hun mooie kaarten van de week.
Nog een fijn weekend voor wat er van over is en creatief liefs,

Mary


5 opmerkingen:

Liesbeth zei

Daar kun je mee aankomen, ziet er prachtig uit Mary. superleuk modelletje.
gr. Liesbeth

Sandra zei

dit ziet er nou weer superleuk uit
gr sandra

Nellie zei

Wat een lief en schattig kaartje!! Mooi zo die pareltjes!!

Groetjes, Nellie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schatje.
Groetjes Miranda

Jokecreatief zei

Wat een leuk kaartje en een leuk idee om daar de mini baby Tilda voor te gebruiken. Prachtig gedaan met de parelpen.
groetjes Joke.