Pagina's

woensdag 29 augustus 2012

Happy Birthday

Hallo allemaal,
Zo het is al weer een paar weken geleden dat ik iets op het Duymelot blog heb laten zien, maar ik ben dus "even"op vakantie geweeest, gewoon in Nederland en met de Caravan.....maar met over het algemeen toch goed zomer weer !!
Doordat het toch elke keer mooi weer was , heb ik vier weken niets gemaakt.....dus moest ik van de week even weer druk bezig met knutselen....met deze kaart als resultaat !!
Het papier is van Pion Design,die kun je hier in de webwinkel van Astrid vinden , mooie vellen scrappapier met vakjes van 15 x 15 cm.
Het stempel/afdrukje is van Magnolia, uit de laatste collectie "Turning Leaves".Deze afdrukje is ingekleurd met de copic markers, maar helaas heb ik deze keer geen nummers opgeschreven.
Verder op het kaart heb ik gebruikt: stickles,plakparels,stukjes creme kant,gardenia bloem, roosjes,takjes ,en de sierhoekjes zijn van Unique.
Nou ik ben weer benieuwd wat jullie van deze creatie vinden , in ieder geval bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.
Groetjes, Vera

7 opmerkingen:

Nellie zei

Wat een mooi kaartje!! Lief stempeltje!!

Groetjes, Nellie

Neline zei

Wat een prachtig kaartje Vera! Mooi papier heb je gebruikt.
groetjes
Neline

creacora zei

Harstikke leuk Vera en wat een mooie Sierhoekjes meis !

Groetjes Cora

Unknown zei

super lieve kaart hoor!!
Heerlijk rose, blijft altijd leuk!

Carolien zei

Hoi Vera,

Ja hoor lekker lang geleden hoor!! Maar het is je vergeven met deze mooi roze kaart!!!

Groetjes Carolien

Sandra zei

wat een superleuke kaart, mooie kleuren
gr sandra

verascrap zei

Hoi dames,
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kaart, echt super!!
groetjes, vera