Pagina's

zaterdag 25 augustus 2012

Tilda with Lamb op kraft cardstock

Hallo weer allemaal,

op dit moment is het bijna 12 uur 's nachts en het regent pijpenstelen hier en de katten zijn van ellende maar in hun mandjes gekropen.
Ik ben nog maar een paar uurtjes wakker na de laatste uit een serie nachtdiensten en ja wat heet wakker...... hahahaha.
Maar het kaartje van deze week is Tilda with Lamb, dat is zo'n schatje................. en Astrid heeft deze al weer nabesteld.
Hekje bijna gesloten
Deze stempel komt uit de Magnolia Little Christmas collection 2012 en zoals je ziet kun je deze ook gebruiken voor een "gewone" kaart. Het hoeft niet perse een kerstkaart te zijn.
Ik heb deze keer een tentkaart gemaakt, had ik nog nooit eerder gedaan en het is weer eens wat anders om te maken.
Ik heb  Tilda en de kaart uitgestanst met een oudere serie van nestabillities, daarbij heb ik er 1 met potlood nagetrokken en uitgeknipt om het beter te laten passen.
De kaart is voornamelijk gemaakt van Kraft Cardstock en daarbij heb ik Maja Design papier gebruikt  uit de Vintage Summer Basics, het heet 1924.
En hier is het hekje open
Verder heb ik gebruikt Magnolia DooHickey gras-boom-hekje-kat, een parelpen en creative flowers van Crealies welke je hier kunt vinden. Ook de bloemetjes op de boom en de Magnolia bloemetjes zijn van Crealies.
Het hekje kan open en dicht en ik heb de plankjes nogmaals een keer gestanst en dimensionaal opgeplakt waardoor het hekje wat meer echt lijkt.
Tilda heb ik ingekleurd met mijn copics  met veel grijs erbij, waardoor de roze kleur bij het papier ging passen.
Huid: E51 - 50 - 02 - Haren: E49 - 27 - 17 - 11 - Jurkje en bloem: RV93 - 91 - 02 - 000 - 00 - N2 - en
het lammetje heb ik gekleurd met E43 - 42 - 41 - 40 en ook weer met N2 en N0 + de blender.

Tot slot heb ik nog een foto van het zijaanzicht van de tentkaart.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en dat jullie weer geïnspireerd zijn hierdoor.

Met creatief liefs en een heel fijn weekend gewenst,

Mary

8 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie kaart hoor, en dat hekje is echt super leuk.

Nellie zei

Wat een schitterende kaart!! Super leuk idee om dat het hekje zo te maken!!

Groetjes, Nellie

creacora zei

o wat een mooie tentkaart Mary , idd een leuk model , leuke stempel toppie gekleurd en dat hekje echt super zo ...

fijn weekend Groetjes Cora

gré zei

heel mooi prachtig geheel

Gré

martina's kaartjes zei

het is een geweldige kaart ! supermooiii !!!! knap gemaakt, helemaal leuk gecombineerde kleurtjes, love it ! de kat vind ik geweldig !
grtjs, martina
x

Muuske zei

Super mooie kaart leuk het hekje en de poes erbij mooie kleuren en een leuk model kaart.groetjes Margo.

Sandra zei

erg mooi kaartje
gr sandra

sjanie zei

Wat een leuke kaart, Mary.
Dat hekje is ook leuk verzonnen.

Groetjes,
Sjanie