Pagina's

vrijdag 10 augustus 2012

I Hope


                                  
Goedemorgen allemaal

Wat een heerlijk begin van de dag zo`n lekker zonnetje ,
eindelijk wat zomer in ons landje .
Vandaag is het weer vrijdag en mijn dag om jullie wat te laten zien , dit kaartje had ik nog
liggen en had ik nog niet laten zien ,ik ben op dit moment bezig met oefenen van haar inkleuren ,
erg leuk om te doen maar best heel moeilijk ,jullie zien eerdaags het resultaat wel verschijnen.


Nou over tot dit kaartje ,
De vorm van deze kaart het ik gemaakt met een `Go Create Mal`
Het papier wat ik heb gebruikt is het mooie `Maja Design papier `dat vind je hier in de shop.

De vlinder is een stans van `Tim Holtz`.
De stempel is uit de nieuwe serie van magnolia  Turning Leaves  .
Ik heb haar ingekleurd met de copic markers /flexmarker.
De tekst is van Nicole Verkooijen.
Lint , bedel  uit eigen voorraad ,

En een leuke clip die heb ik bij de `Hema gekocht `
dochters hadden nieuwe schoolspullen nodig en mama vond ook nog wat leuks ...

Nou dit was ie weer bedankt voor het kijken en graag tot een volgende keer ,
Fijn weekend en geniet van het mooie weer ....

Doeiii xx Cora

3 opmerkingen:

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje!!

Groetjes, Nellie

Unknown zei

een heel mooie kaart en mooie afwerking
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Christina C. zei

How utterly beautiful, Cora!!!!