Pagina's

maandag 27 augustus 2012

Get Well Soon


Hoi, hoi meiden,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien gemaakt met Washi-tape van Marianne Design. Ik kan dit zo snel niet vinden in de webwinkel maar je kan altijd Astrid even mailen.
De basis van de kaart is van kraft papier van Joy en linnenkarton.


Op het kraftpapier heb ik rondom washi-tape geplakt en daarna het wit linnenkarton daarop geplakt.
Dit ook weer beplakt met washi-tape en daarna 2 vlinders uitgestanst (hier heb ik ook eerst washi tape geplakt).


Ook aan de onderkant van de binnenkant van de kaart heb ik een paar strookjes tape geplakt.

Zo meiden dit was dan weer mijn bijdrage voor deze week, donderdag ga ik naar Zwolle naar de beurs en zaterdag beginnen we weer met de challenges hier op het blog.

Lieve groetjes
Tineke

10 opmerkingen:

Corrie zei

Prachtig gemaakt Tineke, de techniek staat voor niets er komen steeds weer mooie dingen op de markt nu weer dat mooie washi tape, prachtig hoor
groetjes Corrie

patricia's scrapfun zei

wat een super mooie kaart !

gr patricia

Sandra zei

superleuke kaart
gr sandra

gré zei

heel erg leuk

gré

Marly zei

prachtige kaart!!! Met welke stans heb je de vlinders uitgestanst?

gr. Marly

Sieta zei

Wauw Tineke, wat is dit een pracht van een kaart geworden.

Liefs, Sieta

Joke zei

Wat een prachtige kaart erg mooie kleuren gebruikt .
groetjes Joke

Chantal zei

Prachtig gemaakt Tineke en zo zie je maar dat je helemaal geen cutiestamp nodig hebt! Lieve groetjes, CHantal

creacora zei

Wow Tineke ik vind deze kaart geweldig mooi ook zonder stempels kun je mooie kaarten maken Ik ken dit Washi tape nog niet maar ik vind het zekers mooi als ik jou kaart zo bekijk !!

Groetjes en veel plezier op de beurs donderdag !!
xx Cora

verascrap zei

Hoi Tineke,
Een super mooi kaartje hoor tineke...
groetjes, vera