Pagina's

maandag 13 augustus 2012

Verhuiskaart


Hoi, hoi dames,

Zo mijn eerste werkdag na de vakantie zit er weer op en nu is het schitterend weer ;-( en blijft het de hele week waarschijnlijk ook mooi. Maar ja dat weet je natuurlijk niet van tevoren.
Gisteren ben ik nog even aan het freubelen geweest en heb bovenstaande verhuiskaart gemaakt.


Deze keer eens een kaart gemaakt met alleen maar stansen en zonder afdrukje.
De stansen die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design (het huis, de boom, het hekje en de bloemen) de takjes zijn van Crealies. De randen e.d. zijn beinkt met Distress inkt.


Ik heb achter de deur een tekststempel van Nicole gebruikt.

Zo dit was dan mijn bijdrage voor deze week en nog even dan gaan we weer met de wedstrijd beginnen ;-)

Groetjes Tineke

5 opmerkingen:

Sandra zei

superleuke verhuiskaart
gr sandra

creacora zei

o wat leuk die verhuiskaart , ook super leuk zonder stempels !! en idd je moet weer een keer beginnen he en dat mooie weer vandaag viel het ietsie tegen misschien van de week we wachten af .. doeiiii

groetjes Cora

marian zei

Geweldig mooie kaart.
Groetjes van Marian.

roelie zei

super mooi verhuis kaart ook zonder stempel er bij

gr roelie S

Nellie zei

Wat een schitterende verhuiskaart!!

Groetjes, Nellie