Pagina's

dinsdag 21 augustus 2012

back to school

Hallo Allemaal,


Ik heb deze week een back to school kaart om aan jullie te laten zien.
het is een easel/trapjes kaart geworden.


Ik heb hier voor verschillende oudere stempeltjes gebruikt. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kan dus mn briefje niet vinden met mn kleurnummers erop. Ik heb n boekje waar ik dat in schrijf maar daar staat het niet in. Dus of ik ben t vergeten op te schrijven of het staat op een ander briefje. Als ik hem morgen nog vind zet ik de nrs er nog wel bij.
Het papier is van maja design. En dat kan je *hier* vinden. Ik heb ook nog een doohickey hekje en swirl gebruikt. de bedels zijn van mezelf en de bloemen, lint, kant en plakparels zijn uit eigen voorraad.
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Iedereen nog bedankt voor jullie reacties op mn kaartje van vorige week.


6 opmerkingen:

creacora zei

O Margreet wat een super leuke trapjes kaart zo leuk om te maken en een zo leuk resultaat` Back to school` wordt wel weer tijd de mijne mogen volgende week weer !

Groetjes Cora

Chantal zei

Jaaaaaaaaaaaaaa hij is werkelijk fantastisch Margreet! Wat een supermooie details heb je erop gemaakt en het tafereeltje is helemaal compleet! Lieve groetjes, Chantal

Sandra zei

erg leuke kaart
gr sandra

Liesbeth zei

Wat een mooi tafereeltje Margreet, schitterend plaatje zo.
gr. liesbeth

Nellie zei

Wat een schitterende kaart!! Een super mooi geheel!!

Groetjes, Nellie

Joke zei

Wat een schitterende creatie leuk zo,n trapjeskaart.
groetjes Joke