Pagina's

vrijdag 17 augustus 2012

Loving Wishes


Goedemorgen allemaal.
Ik ben er vandaag vroeg bij om mijn kaartje van deze week te plaatsen , het word weer warm
vandaag en dan vind ik het niks om achter de pc te zitten , dus vroeg uit de veren en genieten van de komende zomerse dagen .
Over mijn kaartje :
Ik heb gebruikt Tilda with Daisy & Mushrooms uit de Magnolia collectie `Turning Leaves`
Ik heb Tilda ingekleurd met de Copic Markers
Nrs : E000/Eoo/E11 /E93.
         E44/E43/E42/E41
         V91/V93/BV95
         E25/YG03/Y00/Y15.

De postzegel stempels zijn van `Marianne Design`die vind je hier.
Een Doily van `Tim Holtz `
Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt  is van het  papierblok `Vintage Summer Basic van Maja Design    hier te vinden in de shop.
De tekst is ook van Magnolia.

Verder heb ik nog wat Roosjes van   Marianne Design gebruikt .
En een decoratie hoekje .
De vlinder is van `Flora Doodles `
De sterretjes zijn van Hout heb ik ooit eens bij de Xenos gekocht .
Het  Lint is  van Joy het strikje heb ik gemaakt,
 met de `strikjes maker `toch best handig zo`n ding ..

Nou dit was weer mijn bijdrage van deze week bedankt voor het kijken , geniet van het
weekend en tot de volgende keer ....

Groetjes Cora

6 opmerkingen:

Sandra zei

wat een superleuk kaartje
gr sandra

Shirley zei

Wat een pracht van een kaartje!

Groetjes, Shirley

Neline zei

Wat een prachtige kaart Cora! Mooi papier heb je erbij gebruikt.
groetjes
Neline

Christina C. zei

So GORGEOUS, Cora!!!!! Magnificent coloring of this Tilda and I love the beautiful design work/details!

Muuske zei

Een hele mooie kaart Cora leuk stempeltje.groetjes Margo.

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hij is echt leuk Cora, kleuren wordt ook steeds mooier, geweldig,

groetjes en creatief liefs,

Mary