Pagina's

zondag 9 december 2012

Celebrating Happy new year!


Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te laten zien! Allereerst nog bedankt voor jullie reacties op mijn boekkaart! Superlief allemaal!

Dan wil ik jullie ook eerst nog even attenderen op onze december-wedstrijd die ook gelijk een DT-call betreft. Dus doe gezellig mee met de wedstrijd en vind je het leuk om ons team te komen versterken? Zet dan vooral DT achter je naam als je je kaart inlevert!

Ik wil jullie nu mijn side-stair step kaart laten zien die ik in het teken van Happy New year heb gemaakt. Tilda en Edwin zijn al heerlijk aan het feesten totdat de klok 12 uur slaat en het 1 januari is! We zitten nu allemaal in het heerlijke winterse gevoel met de sneeuw en wellicht zijn jullie de kerstbomen ook aan het opzetten en daarom vond ik dit kaartje ook wel er heerlijk bij passen.

Gebruikte materialen:
Stempels: Magnolia - So Jolly under the mistletoe collectie 2009
Stansen: Marianne Design kerstboom, Memory box hulstborder
Ingekleurd met: Copic markers


Huid: E000,00,01,RV21
Haar Tilda: E35,33,31,YR21,20
Haar Edwin: E25,27,29
Blauw: B95,97,99
Rood: R35,37,39
Slingers: BG93,96,99
Grijs/zwart: N1,3,5


Allemaal nog een fijne zondag gewenst en tot de volgende keer!

Lieve groetjes, Chantal

12 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een schitterend kaartje.
En een leuk model kaart.
Groetjes Margreet

Bea zei

Een schitterende side-stair step kaart Chantal, vind het heel mooi in elkaar gefreubeld....

fijne zondag Bea.

Tineke zei

Wauw Chantal wat een schitterende kaart, toppertje!

Groetjes Tineke

verascrap zei

Hoi Chantal,
Wat een leuke kaart, veel om te zien, prachtig gemaakt hoor!!
groetjes, vera

janieworkum zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Chantal
Echt super mooi
groetjes Janie

Muuske zei

Prachtige kaart Chantal.groetjes Margo.

Margreet zei

wat heb je weer n prachtkaart gemaakt meis
Liefs v mij

Sandra zei

erge leuke kaart, ziet er weer goed uit
gr sandra

Nellie zei

Prachtig kaartje!!

Groetjes, Nellie

Neline zei


Wat gaaf gemaakt Chantal, ziet er echt supers uit!
groetjes
Neline

Ellen zei

Wow, wat ziet dit er mooi uit, mijn complimenten!

groetjes, Ellen

Annamaria zei

Schitterend .