Pagina's

woensdag 26 december 2012

I Hope My Card Will make You Smile !!

Hallo allemaal,
Zo het is woensdag en tweede kerstdag......maar toch zet ik even snel een nieuwe kaart op het blog.....voor degene die trouw kijken.
Hopelijk hebben jullie fijne kerstdagen, met veel gezelligheid en lekker eten !!
Het papier dat ik gebruikt heb is van het paperpad van Maja Design "Vintage Summer" , en het stempel/afdrukje is natuurlijk uit de" Magnolia with Love Collection" en heet "Pink Ribbon Tilda".
De volgende Copic marker kleuren heb ik gebruikt : E00-E02-E40-E41-E42-E43-R0000-R000-R00-RV91-RV93-RV95.
De witte sierrandjes heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons, het tag is van een Doohickey van Magnolia.
Ik heb verder nog gebruikt: wit satijnen lint, wit kant, gardenia bloem, asters, roosjes, plakparels, stickles , meeldraden en takjes gemaakt met een pons van mcgill.
Dat was mijn bijdrage voor deze week, bedankt voor het kijken en jullie reacties.
Ik wens verder alvast iedereen een gelukkig nieuwjaar..... met veel goeds en gezondheid !!

Groetjes, Vera

12 opmerkingen:

Carolien zei

Hoi Vera

Weer een pracht exemplaar hoor!! Die tilda zul je zo willen uitpakken he!!! Wat een strik zeg. En de papier die je hebt gebruikt prachtige kleuren. Blijft 1 van mijn favo. paperpad!!!! En mooie bloemen erbij en daar is de kaart weer!!!

Prettige 2de kerstdag!!!

Groetjes Carolien

Anita Meijer zei

Wauw Vera nou je hebt een glimlach op mijn gezicht getoverd hoor met je schitterende kaart. Wat is dat toch prachtig papier, ik vind het werkelijk een plaatje geworden. Super.
liefs van Anita

Chantal zei

Wauw Vera, wat een topper van een kaart weer en vooral die strik! Die blinkt naar je op! Lieve groetjes, Chantal

verascrap zei

Hoi Iedereen,
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kaart, leuk te zien dat er toch mensen trouw kijken en reageren...ook op tweede kerstdag!!
Groetjes, Vera

Christina C. zei

Yes, indeed, it made me smile! Simply adorable...love the glittery ribbon and bow!

Tineke zei

Wat is het een schitterende kaart Vera en de strik springt er echt uit!

Nog een fijne 2e kerstdag verder.

Groetjes Tineke

jolanda zei

super mooie en lieve kaart

Margreet zei

Wat een leuk kaartje.
Fijne jaarwisseling
Groetjes Margreet

Muuske zei

Prachtige kaart mooie kleuren.groetjes Margo.

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart vooral die kleuren zijn mooi gekozen
groetjes Janie

verascrap zei

Hoi Allemaal, bedankt voor jullie leuke reacties, was weer leuk om te lezen!!
groetjes, vera

Marga50 zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt Vera,die strik die doet het hem. Fijne jaarwisseling,groetjes Marga.