Pagina's

vrijdag 7 december 2012

Walkin' in a Winter Wonderland

Hoi, hoi allemaal,

Afgelopen zaterdag is er weer een nieuwe challenge bij *Duymelot van start gegaan en tevens hebben we een DT-call, dus lijkt het je leuk om in het DT team van Creashop Duymelot plaats te nemen doe dan zeker mee.
Bovenstaande kaart is mijn voorbeeld kaart geworden voor de wedstrijd.


De kaart is weer uit laagjes opgebouwd, niet zo heel duidelijk te zien maar toch wel een beetje.
Ik heb voor deze kaart met diverse mallen gewerkt, Joy Craft, Marianne Design, Nellie Snellen en Tim Holtz.
*Basis kaart: wit linnenkarton
*DP papier Magnolia geblend met Distress-inkt Weathered Wood
*Stempelafdrukje Magnolia
*Bloemen
Het afdrukje weer ingekleurd met de copics:
E21,E40,E41,E42,E43 en E51
C0,C1 en C3
R24,R27 en R29

Dit was dan weer mijn bijdrage voor het blog en ik hoop dat we een heleboel reacties krijgen op de DT-call.

Lieve groetjes
Tineke

8 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Leuk met die verschillende mallen.
Groetjes Margreet

Neline zei

Prachtige winterse kaart Tineke, mooi gedaan alle malen zo bij elkaar.
groetjes
Neline

Muuske zei

Hele mooie kaart.groetjes Margo.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Tineke, ik vind hem super weer.
Liefs van Anita

Marieke zei

Wat een prachtig kaartje zeg! Helemaal te gek!
Groetjes van Marieke

Chantal zei

Wauw Tineke, ik vind je kaart helemaal te gek meis! Super zo in dat knallende rood op dat wit! Lieve groetjes, chantal

verascrap zei

Hoi Tineke,
Een prachtige kaart hoor,mooi ingekleurd.
groetjes, vera

Margreet zei

wauw tineke wat n schitterende kaart heb je gemaakt
Groetjes Margreet