Pagina's

woensdag 19 december 2012

Merry Christmas and a Happy New Year

Hallo allemaal,
Vandaag krijgen jullie mijn laatste kerstkaart van dit jaar te zien.....het is weer tijd voor wat andere stempels...vooral de nieuwe magnolias  die er binnenkort aankomen....die zijn zo schattig....maar ja dat zijn ze allemaal hihihihi !!
Het papier is van het paperpad van Maja design "It's Christmas time ". Zo ook de tekst links boven, deze komt van een grote vel design papier  van Maja maar dan van het "vintage winter"serie.
Het stempel/afdrukje is van Magnolia, volgens mij was het een speciale uitgave!
Ik heb het ingekleurd met de volgende copic  nrs: E00-E02-E40-E41-E42-E43-E50-E51-E53-E70-E71-E74Y21-Y23.
De sierrandjes zijn van Crealies, het is eigenlijk de gedeelte die eraf gaat van de echte stans....die is leuk te gebruiken als ijspegels....tenminste dat vind ik zelf!!
Het roosjes lint onderaan is van Marianne Design, de parel swirls zijn van Prima marketing, en verder heb ik alleen nog wat roosjes en stickles gebruikt.
Ik hoop dat jullie deze kaart weer leuk vinden, bedankt voor het kijken en jullie reacties....en ik wens jullie hele fijne kerstdagen !!
Jullie kunnen ook nog gezellig meedoen met onze december challenge en dt call !!

Groetjes, Vera

9 opmerkingen:

Marga50 zei

Wat een schat van een kaart heb je gemaakt Vera. Groetjes Marga.

janieworkum zei

Prachtige kaart Vera , de kleuren vind ik erg mooi
groetjes janie

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.De kleuren vind ik ook zo mooi
groetjes Janie

roelie zei

hele mooie kaart vera

ook de kleuren in bruin erg mooi

de magnolia stempel ook een schatje

gr roelie

Sandra zei

lief kaartje
gr sandra

Riannerizanti.blogspot.nl zei

deze magnoliaatjes zijn inderdaad prachtig en lief. het is heel mooi gekleurd een mooie combinatie .
groetjes Rianne

Carolien zei

Hoi Vera,

Weer een prachtige laatste kerstkaart voor dit jaar hoor!! Mooie kleuren en die die tekst papier erachter slim!!!

Groetjes Carolien

Chantal zei

Wauw Vera, wat een topkleuren en supermooie kaart meis! Lieve groetjes, Chantal

Tineke zei

Mooie laatste kerstkaart Vera, ik ben er ook mee gestopt ;-)

Groetjes Tineke