Pagina's

dinsdag 18 december 2012

Schaats

Hoi hoi,
Ik heb laatst een mdf schaatst gepimpt. Ik vind het leuk om houten en/of mdf dingen op te pimpen.
Om nog even in de winterse sfeer te blijven deze keer dus de schaats.
Het papier wat ik gebruikt heb is van carte bella winterfun. De schaatsende tilda heb ik ingekleurd met copics E000,00,01,R20 E25,23,21 BG72,70 E43,42,41 N2
Ik heb van designpapier een stukje papier geknipt waar een soort veter doorheen zit.
Verder zitten er nog wat bloemen op en wat plakpaerels en de stans is van memorybox.

11 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige schaats

Nellie zei

Wat een schitterende schaats is het geworden!!

Groetjes, Nellie

Chantal zei

Wauw Margreet, je uitvoering van deze schaats is werkelijk fantastisch! Lieve groetjes, Chantal

Marga50 zei

Wauwwwwww schitterend mooie schaatskaart Margreet. Groetjes Marga.

Muuske zei

Prachtig is je schaats mooie kleuren.groetjes Margo.

janieworkum zei

Prachtige kaart, en die kleuren zijn zo mooi
'groetjes janie

Prettypresents zei

Oh wat een super creatie. Ik ga er zelf ook eens mee aan de slag, ben benieuwd hoe het uit gaat pakken.

Bedankt voor de patronen ze zijn helemaal top!!!

Groetjes,
Nanda

Joke zei

Wauw helemaal te gek.
groetjes Joke

verascrap zei

Hoi Margreet,
Wat een prachtige schaats heb je gemaakt,mooie kleuren !!
groetjes, vera

roelie zei

wauw magreet

wat super mooi deze schaats

gr roelie

Tineke zei

Wat superleuk Margreet deze schaats!

Groetjes Tineke