Pagina's

vrijdag 14 december 2012

Warm Hugs

Hoi, hoi meiden,

Mijn laatste werkdag van de week en dus weer tijd om jullie iets te laten zien hier op het blog.
Deze keer een labelkaart.

Ik heb hiervoor wit linnenkarton als basis genomen en de vierkante mal van Joy Craft. Ook het takje is een stans van Joy.
Het plaatje is van Pion Design.
Verder nog bloemen, lint, plakparels en een stans van Tim Holtz gebruikt.

De tekst heb ik in word gemaakt en uitgeprint.

Zo volgende week nog 4 dagen werken en dan heb ik bijna 2 weken vakantie ;-) en daar ben ik echt aan toe.
Fijn weekend allemaal en denken jullie nog aan de challenge en DT call.

Lieve groetjes

9 opmerkingen:

valou250809 zei

Wonderful vintage tag! thanks for the inspiration.

sjanie zei

Wat een prachtige labelkaart, Tineke.

Groetjes,
Sjanie

Christina C. zei

WOW...a magnificent vintage creation..love it!!!!

Muuske zei

Prachtige labelkaart.groetjes Margo.

janieworkum zei

Prachtig zoals je deze label gemaakt hebt.
groetjes Janie

creacora zei

Geweldige kaart Tineke zoals altijd heel sjiek !

Groetjes Cora

verascrap zei

prachtige labelkaart hoor tineke....mooi geheel.
groetjes, vera

Chantal zei

Ja, ik ga in herhaling vallen hahaha, maar je kaart is weer supersssss! Lieve groetjes, chantal

Neline zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, de joymal is toch wel heel erg mooi.
groetjes
Neline