Pagina's

zaterdag 22 december 2012

Hele fijne dagen met Skating Tilda

Hallo weer Duymelot bloggers,

dit is weer een tijdje geleden, maar ik ben er weer, ik was door omstandigheden even niet in staat om kaartjes te plaatsen.
Maar zoals ik al zei, ik ben er weer en deze keer met heb ik een melkpak gemaakt met een middenhelft die transparant is en met een afbeelding van Skating Tilda, wat is het toch een schatje en te koop in de webwinkel....
En ik moet jullie teleurstellen wat de kleuren betreft want die heb ik helaas niet opgeschreven, kan er wel naar gokken, maar dat is niet echt de bedoeling, als ik verkeerd gok dan lijkt het niet.
De labels aan het melkpak zijn van een vel designpapier van Maja Design it's wintertime.
De labels heb ik vast gestrikt met een wit organza lintje.
Zo ook de randjes van het tekststempeltje van Joy. 
Ik heb Tilda op het Vintage kantje van Marianne Design gezet, daar zit ze op uit te rusten.
Ik heb het gisteren nog in de winkel gezien dus als je het niet kunt vinden in de webwinkel mail of bel Astrid dan en vraag er naar.
Ik heb dit kantje op een doohickey borderrandje geplakt.
Het balletjeslint komt ook bij Astrid vandaan en zo ook het kraftpapier waar het melkpak van gemaakt is. Het plastic sheet wat ik gebruikt heb voor het melkpak lkun je ook aan Astrid vragen, het is er maar staat niet in de webwinkel.
Verder is alles geïnkt met ranger distress inkt en ook de stickels die ik gebruikt heb zijn van ranger.


Nog even de zijkant en de achterzijde van het melkpak en dit was het dan weer voor deze week, tot de volgende plaatsing maar weer en mocht je vragen hebben dan "horen" we dat graag.
Mijn volgende kaartje is  op 29 dec, maar ik moet zien of dat gaat lukken want ik moet erg veel werken voor oud en nieuw.
Ik wens jullie allemaal hele fijne dagen toe, geniet van elkaar,

creatief liefs,

Mary






6 opmerkingen:

Monique - Mienokje zei

Hai Mary, je hebt ons weer verwend met dit melkpakje met skating Tilda. Ik kreeg gewoon de drang om het pakje open te maken om te kijken of er cacao in zit. Dat hoort toch bij schaatsen? ;-)
Alvast gezellige kerstdagen, een veilig uiteinde en een goed, gezond, vrolijk, creatief 2013.
Groetjes, Mienokje

Margreet zei

Wat prachtig melkpakje.
Fijne kerstdagen
Groetjes Margreet

Tineke zei

Wat een schitterend melkpakje Mary, mooie kleuren en supergave details!

Groetjes Tineke

janieworkum zei

Wat heb dit prachtig gemaakt Mary, die kleuren vind ik zo mooi daar hoiu ik zelf ook van
groetjes Janie

Carolien zei

Leuk gepimpt pak zeg!! Is een keer iets anders en prachtige kleuren en papier heb je er voor gebruikt!!!

Groetjes Carolien

Chantal zei

Ohhhhhhhhhhhhhhhhh Mary, wat is dit te gek! Supermooi! Lieve groetjes, Chantal