Pagina's

dinsdag 4 december 2012

winters kaartje

Hoi allemaal,
Ojee ik ben nog net op tijd om iets te plaatsen. Ik heb t op t moment zo druk met allerlei afspraken dat ik het dus bijna vergeten was.
Maar hier op de valreep toch nog n kaartje van mij.
Ik heb deze keer mn wedstrijd voorbeeld kaartje om te laten zien.
De stempels zijn van van de kerstserie van dit jaar en de tlilda is van afgelopen jaar.
Het papier is van simple stories. Ik heb een rendier van een stans van tim holtz gebruikt. De bloemen komen uit eigen voorraad. De 2 sterren en de sneeuwster randjes (die je bij de bloemen een beetje kan zien) zijn van een stans van memory box.
Ik heb de afbeelding zoals altijd met copics ingekleurd. Gezicht E000,00,01,R20 Haar E25,23,21 Schoenen en sjaal E44,43,42 kleding YG 95,97,99 hart R59,46,37 boom E71,70 kerk W0,E25,23 C0,5,6,7

8 opmerkingen:

jackelien zei

Erg mooie kaart!!
Gr Jackelien

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leukerd.
Groetjes Miranda

Marga50 zei

Hoi Margreet, wat een mooie winters kaartje heb je gemaakt.Leuk met de kerk op de achtergrond.! Fijne dag, groetjes Marga.

Sandra zei

Lief kaartje hoor margreet
gr sandra

jolanda zei

prachtig kaartje

verascrap zei

Hoi Margreet,
Super kaartje hoor, leuk die achtergrond.
groetjes, vera

Chantal zei

Wauw Margreet, je opdracht prachtig verbeeld op je kaart en ik vind hem keigaaf! Lieve groetjes, Chantal

Margreet zei

dank je wel meiden voor julli lieve berichtjes
Liefs Margreet