Pagina's

zondag 12 oktober 2014

Autumn is a second spring...


Beste allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een herfstkaart laten zien, want we zitten per slot van rekening midden in deze mooie jaargetijde. Ook is bij Creashop Duymelot deze maand het thema Herfst bij onze challenge! Doen jullie gezellig mee met onze challenge? Klik op de foto in de sidebar en kijk vooral ook naar de andere inspiratiekaarten van het team.

Mijn basis is een vierkante kaart en ik heb het designpapier Maja Design - Walking in the forest. Ook heb ik de template herfstblad van Sandra's Scrapshop nogmaals gebruikt, maar nu als platte kaart op deze kaart. Daarnaast met "natuurlijke" materialen gewerkt, zoals bladeren, mos, denneappels, paddestoelen, besjes, jute, bloemen en bezemsteel.

Tilda with big leaf is al een oudere Tilda (Fall collectie 2007). Ik vind het wel een mooi contrast om steeds nieuwe en oude Magnolia's te gebruiken. Ze blijven gewoon mooi! Ik heb haar ingekleurd met mijn copic markers. De tekst heb ik gevonden als een gedeelte van een gedicht en vond ik zo mooi dat ik het heb uitgeprint mijn printer.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag!


Geen opmerkingen: