Pagina's

donderdag 9 oktober 2014

Pink & Blue Ribbon collectie Magnolia!


Goedemorgen allemaal!

Afgelopen weekend ben ik met mijn lieve vriendin en Duymelot teammaatje Margreet naar Magnolia Zweden geweest. Dit was de prijs die ik had gewonnen. Het was een superervaring!!! Wat zijn wij in de watten gelegd en wat is de Magnolia-familie toch een lieve familie!

Margreet en ik kregen ook een zeer goed gevulde goodiebag van Magnolia. O.a. zaten de nieuwste stempels van de Pink and Blue Ribbon Collectie in de goodiebag. 6 stempels totaal: 3 Tilda's van horen/zien en zwijgen en 3 Edwins van Horen/zien en zwijgen. Een deel van deze opbrengst gaat ook naar een fonds voor kankerbestrijding. 

Ik ben gelijk aan de slag gegaan met de Pink Ribbon collectie, want had een idee van een drieluik en dan dus horen/zien/zwijgen erop te gebruiken. Dit is het eindresultaat geworden.  Het is een drieluik van Let's get Bizzee en het papier is van Maja - Vintage Autumn. Verder heb ik heerlijk veel doohickeys gebruikt die ik (naast mijn goodiebag), ook gewoon gekocht heb. Zelf gemaakte bloemen, bladeren, Labels zijn dus de doohickeys van Magnolia.


Dit is Tilda die haar handjes voor haar oren houdt....


Tilda met handjes voor haar ogen...


En natuurlijk Tilda die zwijgt.... ik heb niets gezegd hoor hihihih. Wat zijn het toch schatjes he? 

Ze zijn al te pre-orderen o.a. bij Creashop Duymelot. Klik op deze link om er direct heen te gaan! Astrid hoopt ze vrijdag binnen te hebben!!

Lieve groetjes, Chantal

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw, naar de magnolia winkel in Zweden! Wat zul je daar je ogen hebben uitgekeken. En wat zijn die kaarten geweldig geworden😊

marian zei

Schittetende creatie.
Groetjes van marian.