Pagina's

zaterdag 4 oktober 2014

Scrapberry's herfst elfje

Hallo weer allemaal, 
zo terug van weggeweest en wij hebben een heerlijk vakantie gehad en hopelijk voldoende bij kunnen tanken, maar daar ga ik van uit!

Astrid had een leuke verrassing voor het Designer Team, we kregen allemaal een stempel en papier van de nieuwe leuke Scrap Berry's om mee te gaan stoeien en dat is helemaal geen straf natuurlijk, hahahaha.
Omdat de wedstrijd op ons blog het thema herfst heeft heb ik dus dit elfje in herfststijl verwerkt.


Het lieve elfje wat ik op deze kaart gemaakt heb vind je hier!
En het mooie van alles is dat deze stempels op 1 na maar 1,95 euro kosten, nou is dat nog een leuk of niet?
Leuker kunnen we het niet maken ;-) ook het papier is een koopje, ga maar eens snuffelen.
De basis van de kaart is gemaakt van wit linnen structuur cardstock en daarop heb ik het nog steeds mooie herfstpapier van Maja Design gebruikt.
De boompjes heb ik met een magnolia stans uit dit papier gestanst.
De bladeren en de paddenstoelen komen ook uit dit Maja papier (Walking in the forest) , die heb ik daaruit geknipt en de paddenstoelen heb ik voorzien van witte stippen.
De labels zijn ook Magnolia stansjes en die vind je hier.
De vlindertjes, bloemetjes, blaadjes en tekst zitten bij de stempels in, met nog meer teksten zo leuk!
Het vogelhuisje had ik nog liggen en geen idee waar het vandaan komt en de eikeltjes zijn gemaakt van lichtgewicht klei (ook bij Astrid te koop) en die heb ik een kleurtje gegeven met pan pastel en gefixeerd.



Hier een detailfoto van het schatje, ze is gekleurd met copics op het heerlijke Neenah papier.
Het Neenah papier heeft de eigenschap dat het mooi blijft kleuren, hoe vaak of je er ook overheen gaat, het gaat niet vlekken of moeilijk doen.


Hier het vogelhuisje wat ook een kleurtje heeft gekregen met panpastel, het was namelijk wit en van de eerder genoemde van klei gemaakte eikeltjes. 


 En als laatste een foto van de kaart aan de zijkant, deze kan omdat de achterkasnt dubbel is heel goed zelfstandig blijven staan.

Nou dat was het weer voor deze keer, ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en op het moment dat jullie dit lezen zijn Astrid en ik op clubdag van de Magnolia club en daar hebben we ook de scrapberry's en het mooie nieuwe Maja papier bij ons, yammie, yammie,

Creatief liefs,

Mary

4 opmerkingen:

hennie zei

Tjonge Mary wat een pracht van een kaart!!! Lieve groetjes hennie.

Larisa zei

Delightful image and card .

Adriana zei

Prachtig kaartje :)
Ik mocht het vandaag van dichtbij bekijken:)
Groetjes Adriana

marian zei

Wat een schitterende kaart,geweldig.
Ben benieuwd naar de rest van deze serie.
Groetjes van Marian.