Pagina's

zondag 5 oktober 2014

Twee voor de prijs van één: Winter Wonderland


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie twee kaarten laten zien! Gisteren was nl. onze 6e clubdag van Magnoliaclub (en waarvan de 3e gecombineerd met de Cutie Kaarten Vitrine Club). Helaas kon ik door mijn reis naar Zweden - Magnolia er zelf niet bij zijn, maar uiteraard heb ik veel voorwerk gedaan en natuurlijk ook voorbeeldkaarten gemaakt met spulletjes uit de kit. Dit keer hadden wij ervoor gekozen om lekker "ouderwets" kaarten te maken. De dames konden kiezen om het in Kerst/wintersferen te maken of gewoon "reguliere" kaarten. Voor elk wat wils dus. Astrid van Creashop Duymelot was zelf ook aanwezig als onze sponsor van de beide clubs met een deel van haar winkel.



Ik heb twee winterse kaarten gemaakt, want dacht: ik heb gelijk wat kerstkaartenvoorraad. De bovenste is door mij gemaakt en ik heb niet één bloem gebruikt!!! Alleen maar zelfgemaakte bloemen dit keer of met veel stansen gewerkt uit de volume 2 Doohickey Kit. Het papier is van Maja Design - Vintage Frost en de stempel is in the Snow Tilda Ski Tilda van de Winter Wonderland Collectie 2013. Alle randen bewerkt met acrylverf en hier en daar Frantage Shabby White Enamel gebruikt.


Deze volgende kaart is een zogenoemde schudkaart (label) geworden. Als sneeuw heb ik de korreltjes van Frantage Chunky White Enamel gebruikt en het venster is een gelatineblaadje wat dus dat grappige ruiteffect geeft. Ook hier is het papier van Maja Vintage Frost, De sneeuwsterren zijn van Tim Holtz, het hert een Noor! Design mal en de schaatsen zijn van Marianne Design. Alle stempels heb ik ingekleurd met mijn copic markers.




Ik hoop dat jullie mijn kaarten mooi vinden en ben benieuwd naar jullie reacties.


3 opmerkingen:

hennie zei

Wat een "snoepies" Chantal!!!
Groetjes hennie.

Muuske zei

Schitterende kaarten.Hoop dat jullie genoten hebben in Zweden.groetjes Margo.

Annette zei

Wauwie! Super kaartje Chantal!
Lieve groetjes, Annette