Pagina's

zaterdag 18 oktober 2014

Waiting for Christmas

Hoi hoi allemaal,

we zijn alweer over de helft van oktober en wat hebben we toch telkens nog een mooi weer en van mij mag dat zo nog wel even blijven.
Mocht het nu omslaan dan zou ik heel graag echt winter willen, met heerlijke sneeuw en het zonnetje, slaan we gewoon de herfst over, goed idee?
Maar over winter gesproken, ook de kersttijd komt er dan weer aan, een gezellig tijd voor velen van ons en voor de kaartenmakers onder ons weer eens tijd om je helemaal uit te leven.
Mijn kaartje deze keer is ook een kerstkaart en ik heb een Tilda gebruikt die nu in de winkel te pre orderen is en wel Sparkle Poinsettia Tilda uit de Waiting for Christmas collectie en oh wat zijn ze weer leuk he?
En hebben jullie dan ook de leuke/mooie bloemetjes en blaadjes gezien van Magnolia? Kijk maar eens hier!


Dit is het kaartje is zijn geheel en de basis van de kaart is een Crealies stans en het mooie linnen cardstock.


Tilda is weer gekleurd met mijn copics en ook heb ik een molotow pen gebruikt voor de witte stipjes.


De sneeuwvlokken/kristallen die je ziet zijn van Joy, evenals de rand en de krans aan de binnenkant van de kaart.
ook al staan ze niet meer in de webshop, je kunt ze nog altijd wel bestellen bij Astrid, neem gewoon even contact met haar op en het komt voor elkaar.



De lieve kleine poinsettia os ook een stempeltje uit dezelfde serie als Tilda, deze kun je hier vinden.
De gestanste poinsettia is een stansje waarvan ik de herkomst niet meer weet maar waarvan ik vermoed dat deze uit Amerika komt.


Dit is de binnenkant van de kaart en dus ruimte genoeg om een verhaaltje en je naam in te zetten.


Hier zie je nog een foto van de totaal kaart met daarnaast tags die verstopt zitten tussen 2 lagen papier in aan de bovenkant en waarvan je dan alleen de  stukjes rood/wit twine ziet.
De stempels en tags zijn ook van Joy en ook voor deze telt, niet meer in de webwinkel, neem dan even contact op met Astrid.
Als laatste heb ik wat pareltjes en sneeuw toegevoegd en zo is dus mijn kaart tot stand gekomen.

Ik hoop dat ik jullie misschien weer wat ideetjes heb kunnen geven en verder wens ik jullie een heel fijn weekend, ik ga dit weekend de boel weer veilig zien te houden op het werk,

creatief liefs,

Mary

4 opmerkingen:

roelie zei

mooi kerst kaartje meid en ja ik vind ze weersuper gaaf de magnolia,s

gr roelie

roelie zei

mooi kerst kaartje meid en ja ik vind ze weersuper gaaf de magnolia,s

gr roelie

roelie zei

mooi kerst kaartje meid en ja ik vind ze weersuper gaaf de magnolia,s

gr roelie

José Wiggers zei

Wat een supermooie kaart weer Mary!!!

liefs José