Pagina's

dinsdag 21 oktober 2014

Merry Christmas

Hallo allemaal,
De nieuwe kerststempels van Magnolia zijn nu te pre-orderen en worden binnenkort in de winkel verwacht. Ik heb deze stempel laatst van Magnolia gekregen in een goodiebag tijdens de reis die Chantal gewonnen had naar Magnolia in Zweden en waar ik mee naar toe mocht.

Verder heb ik wat van de doohickeykit vol 2 gebruikt zoals het schommelpaard, kerstroos en de kerstbomen. Ik heb de belletjes aan de bomen en aan de nek van de schommelpaardjes gedaan.
De merry christmastag is ook een doohickey.
Het afdrukje is ingekleurd met distress. Ik vind het nog wel wat donker maar ik ga gewoon nog wat meer oefenen. Verder heb ik de shapeart star 15x15 van dutch doobadoo gebruikt en wat wondgaas en bloemen.
Het papier is van maja design- vintage frost

1 opmerking:

Unknown zei

Wauw wat een mooi kaart!