Pagina's

maandag 13 oktober 2014

Gehaakt varkentje

Hallo allemaal,

Wat is het heerlijk om naast het kaarten maken nog andere hobby's te hebben.
Eén van mijn andere hobby's is zoals de meesten wel weten haken, ik vind het nl. heerlijk om altijd wat onder handen te hebben.

Voor mijn schoondochter die 25 werd heb ik dit feestelijke varken gehaakt omdat zij nu eenmaal een zwak heeft voor varkens....



Het patroon komt uit een boekje van Christel Krukkert waarin veel leuke haakideeën staan.
Voor dit varkentje heb ik het katoen van Phildar gebruikt. Er zijn zoveel mooie kleuren verkrijgbaar dat het nooit een probleem is om een leuke combinatie te maken.
Het katoen staat niet in de webwinkel maar je kunt er Astrid gerust even naar vragen.


Ik hoop dat jullie deze bijdrage op het blog leuk vinden al heeft het dit keer niets met het kaarten maken te maken.

Groetjes José

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Grappig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Hanny zei

Heel erg leuk gemaakt Josè.

Groetjes Hanny