Pagina's

zondag 19 oktober 2014

Seasons Last Bird Song


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag weer een herfstkaartje laten zien. Het is ook nog steeds onze wedstrijd op Duymelot qua thema en jullie hebben nog 1,5 week om mee te doen! Het is een wat andere kaart dan jullie van mij gewend zijn, maar het was ook weer eens hartstikke leuk om met een sketch te werken. Ik heb Scarecrow Tilda gebruikt uit de Sweet Rainbow collectie 2011 en haar ingekleurd met mijn copic markers. De achtergrond heb ik vervolgens met Distress inkt bewerkt. 

Het papier is van Maja Design - Walking in the forest. Verder heb ik de memory box mal van het spinneweb gebruikt en de herten van Noor! Design. De bloemen komen o.a. van Wild Orchid Craft, maar ook van de Xenos en daar komen ook de pompoentjes vandaan. 

Ik wens iedereen nog een fijne zondag! Ik ga gauw terug, want de visite komt zo. Mijn dochter is dinsdag jarig en dat vieren wij vandaag! Al weer 6 jaar... wat gaat de tijd hard.

Tot de volgende kaart!

2 opmerkingen:

Malika zei

Prachtige kaart

Malika

GerJanne zei

Oh wat en schitterende kaart en wat is er veel te zien! Gaaf gedaan! Fijne verjaardag!!
Groetjes,
GerJanne