Pagina's

woensdag 8 oktober 2014

Lekker dotten in eigen stijl

 Hoi Allemaal,

Zoals jullie kunnen zien ben ik lekker aan het dotten geweest. Graag wil ik laten zien dat je heel veel leuks kunt maken met dotten :). Zelf dacht ik namelijk altijd oooo dat is niet echt iets voor mij... en ja zelfs ik ben nu aan het dotten. Ik heb dit keer het pakketje 43 gebruikt. Heerlijk in de paas en blauw tinten.
 En ik heb er een beetje mijn eigen draai aan gegeven, met wat lint en bloemetjes kom je een heel eind. Het ziet er gelijk heel anders uit. Verder heb ik verschillende design papiertjes gebruikt om het verder op te vrolijken.
Mijn conclusie is dotten saai??? Nee hoor ;) het is wat je er zelf van maakt :D. Echt een aanrader om eens te proberen.

Lieve groetjes
Sylvia

1 opmerking:

Marga50 zei

Wowwwww jij bent zeker heerlijk aan het dotten geweest. Gave kaarten heb je gemaakt met mooie passende dots/plaatje en kleuren. Groetjes Marga.