Pagina's

woensdag 29 oktober 2014

Happy Halloween!!!!!!!!! And Pink Ribbon

 Hallo allemaal,

Het is bijna Halloween :) zo leuk. Ik heb wat voorbeeldjes voor de hobbyzine 16 mogen maken voor Halloween en Pink Ribbon. Ja en halloween is zo mijn ding ;) dus ik was helemaal in mijn sas dat ik deze voorbeeldjes mocht maken!
De patroontjes staan in de nieuwe hobbyzine 16. Voor als jullie het leuk vinden er staat nog veel meer leuks in, knipvelletjes, patroontjes en leuke voorbeeldjes. 
De knipvelletjes zijn allemaal van Yvonne. En voor Pink Ribbon knipvel geld dat er een gedeelte van de opbrengst naar het goede doel gaat. 

Groetjes en alvast een HAPPY HALLOWEEN!!!
Sylvia

2 opmerkingen:

José zei

Ze zijn wel héééél erg leuk hoor, vooral het spookje is gaaf!

Margreet zei

wat n prachtige kaarten heb je weer gemaakt meis