Pagina's

vrijdag 16 september 2011

2 kaartjes

Hoi allemaal dit keer weer mijn beurt om iets te laten zien aan jullie ,
Dus vooruit maar gelijk twee kaartjes.
Ik had jullie beloofd om een kaartje te maken met de besjes en de ragertjes ,  vandaar dus twee kaartjes vandaag.
De bovenste  ,daar heb ik een bessentakje  gebruikt die vind je hier bij flowers & Berries .
Het bruine papier is van Maja het andere weet ik niet .
De doohickies die ik gebruikt heb vind je  hier de bloem  heet  `Doily Flower `
Heb Tilda ingekleurd met Distress inkt:

Haar  : walnut stain.
Gezicht : tattered rose en worn lipstick .
Jurk: stormy sky. weathered wood.
bloemen : antiek linnen en ,walnut stain , blaadjes , bundled sage.

Het 2e kaartje heb ik de ragertjes gebruikt , ze zijn wel wat langer maar ik heb er een stukje afgeknipt zodat ze beter in de bloementoef passen. je vind ze hier in de shop bij Flowers & Berries .
Het papier wat ik heb gebruikt komt uit een paperpad en  is van My Minds Eye en heet `lost & Found .
Tilda in gekleurd met distressinkt , de volgende kleuren heb ik gebruikt :

Haar : walnut stain
Gezicht /wangen : tattered rose , worn lipstick
Jurk: Spun sugar , Victorian velvet,weathered wood.

Doohickies die ik gebuikt heb vind je hier in de shop en heet `Mini Doily`
De Rol bloemen ( chineese roos ) is van Marianne Design., verder wat parels  ,een bedel en
een Swirl  is van Maja road , die ik weer bewerkt heb met Crackle paint .
Nou dit was ie dan hoop dat jullie mijn bijdrage leuk vinden en tot de volgende keer
Fijn weekend !!!

Groetjes Cora

10 opmerkingen:

Sandra zei

leuke kaarten hoor
gr sandra

Margreet zei

prachtige kaartjes, Cora!
xxx Margreet

Teresa zei

These are two gorgeous cards, I love them both. xx

Christina C. zei

Beautiful cards.....such talent!!!!!!

Neline zei

2 super gave kaartjes weer Cora! Allebei even leuk.
groetjes
Neline

Tineke zei

Ik vind ze allebei helemaal super Cora!

Groetjes Tineke

chantal en sygrid zei

schitterende kaarten cora
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

verascrap zei

Hoi Cora,
Twee hele leuke kaarten heb je gemaakt hoor!!
Groetjes, vera

creacora zei

thankxxxx meiden !!

Groetjes Cora

Margreet zei

hele leuke kaartjes Cora
Groetjes Margreet