Pagina's

dinsdag 20 september 2011

nog n paperbag kadozakje

Hallo allemaal,
Vandaag is het mijn beurt weer om wat aan jullie te laten zien. Ik ben nog steeds erg beperkt in wat ik kan maken omdat mn hobbyruimte nog lang niet af is. Dus wederom weer n paperbag gepimpt.Dit is ook gelijk mijn voorbeeld van de wedstrijd die al loopt. Ik heb hiervoor het prachtige papier van majadesign gebruikt wat je *hier* kan vinden. En de tilda met skatebord stempel kan je *hier* vinden


Ik heb haar ingekleurd met copics E93,51,50,40,41,42,43,44,47,99 YR23 Y21 T0,1,4,7
De bloemetjes komen uit eigen voorraad en heb ook wat van die leuke nieuwe besjes gebruikt die je *hier* kan vinden.
Ik wil jullie nog bedanken voor de lieve berichtjes op mn vorige post.

8 opmerkingen:

Mandy's Magnolia cards zei

in 1 woord...
schitterend!
groetjes, mandy

Neline zei

prachtig weer Margreet! Het papier blijft ook om te smullen.
groetjes
Neline

Anoniem zei

Wat een schitterende creatie Margreet,
prachtig papier en die label vind ik super gaaf.

Groetjes Jannie

creacora zei

idd Super Margreet ik vind deze van Maja ook erg mooi !!!

groetjes Cora

Sandra zei

leuk hoor margreet
gr sandra

Christina C. zei

Fabulous card....beautiful Tilda!

verascrap zei

Hoi Margreet,
wat een mooie creatie heb je gemaakt, super gedaan! Vervelend voor je dat je hobby ruimte nog niet af is, veel sterkte met alles!!
Groetjes, vera

chantal en sygrid zei

schitterende paperbag margreet
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid