Pagina's

donderdag 8 september 2011

Eline's huis

Ik heb een kaart gemaakt met de nieuwe spullen van Eline's huis.
Wat zijn ze toch weer leuk!!
Ze hebben een enorm groot "heb"gehalte (bij mij dus;))


De stempels zijn van Eline's "Merry little christmas"
Het huis is een stans van Tim Holtz, deze heb ik bewerkt met stempels van Eline's winter huis.
Het papier heet "let is snow".
De kerstbomen zijn creatables van vorig jaar bewerkt met sneeuw.
Verder een stukje woordenboek gebruikt.
Het lint is van Eline, de sneeuwvlok is een creatable van Eline.

Astrid heeft de producten al in de winkel hangen, je kan altijd een mailtje sturen.

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest,
een gezellige dag en tot de volgende kaart;)
groetjes
Neline

14 opmerkingen:

Liefs Ineke zei

war een mooie kaart weer Neline.

Groetjes van Ineke

Rachel zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt!!
Sommige dingen zijn idd om hebberig van te worden........
Groeten Rachel

creacora zei

O die is Supers Neline , hebbe hebbe haha daar hebben wij toch helemaal geen last van ..

ik vind hem TOP!!groetjes Cora

Thea zei

Prachtig Neline, de nieuwe kerststempeltjes vind ik ook helemaal geweldig.

Groetjes Thea

Gea zei

Het is een plaaaatje!
Groetjes Gea

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk kaartje. Daar word ik wel blij van hoor. Groetjes, Ankie

Sandra zei

wat een leuk kaartje neline, ik heb vandaag de andere van de winterserie van eline gebruikt voor een shadowbox
gr sandra

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje!!

Christina C. zei

This is too cute for words....love, love this magnificent creation! Adorable!

Nathaly zei

Ik herken dat 'heb' gehalte. Je hebt er ook een erg schattig en mooi kaartje van gemaakt. Nathaly

Tineke zei

Supergave creatie heb je weer gemaakt Neline, schitterend!

Groetjes Tineke

chantal en sygrid zei

schitterende kaart neline
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Ellen zei

Echt supermooi! Een prachtig geheel zo.

groetjes, Ellen

verascrap zei

Hoi Neline,
Wat een prachtig kerstkaart heb je gemaakt, echt mooi en anders!!
Groetjes, vera