Pagina's

donderdag 1 september 2011

Gymnastics Tilda


Vandaag begint de nieuwe wedstrijd bij Duymelot.
Vanavond zal Tineke de wedstrijd plaatsen op het blog.
Ik wil alvast mijn bijdrage laten zien.

De wedstrijd voor deze maand is:

Alles mag(maar wel een magnoliastempel gebruiken)


Ik heb deze kaart voor de wedstrijd gemaakt


De stempel is uit de serie "the winners takes it all" en heet gymnastic Tilda.

Het papier is van magnolia, verder heb ik veel bloemen gebruikt, deze heb ik bespoten met witte spuitlak. Ik vind het zelf wel een leuk effect geven.
Tilda haar pakje en het lint heb ik bewerkt met stickles (is deze keer goed te zien;)

Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.... kom vanavond nog een keertje terug, om de voorbeeldkaarten van de andere dames te bekijken.

Allemaal een gezellige dag, het belooft heerlijk weer te worden, geniet ervan;)
groetjes
Neline

13 opmerkingen:

Nellie zei

Wat een geweldig mooi kaartje!! En die Tilda is oh, zo snoezig in dat glitter pakje!!

Groetjes, Nellie

Ans S. zei

Prachtig kaartje met al die glitters erop, heel mooi.

Groetjes Ans

creacora zei

hoi Neline schitterende kaart meis heerlijk al dat glitter ik hou ervan , ja kaart is Top ,,, moet je me toch eens vertellen waar dat hoekje vandaan komt die zoek ik al zo lang
en waar ik hem kan kopen

alvast bedankt !! Groetjes Cora

chantal en sygrid zei

schitterende kaart neline
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Astrid zei

Wowww, wat een schitterende kaart Neline, ziet er super uit, heel erg leuk met dat glitter effect !!

liefs Astrid

Tineke zei

Ik vind hem helemaal super Neline, gaaf gedaan hoor enne de wedstrijd staat erop!

Groetjes Tineke

Sandra zei

Wauw wat mooi en de glitters helemaal gaaf!!
Groetjes Sandra

Sandra zei

mooie kaart hoor
gr sandra

Liesbeth zei

Prachtig hoor.
Leuk zo met die glitter.
gr. Liesbeth

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi karatje .
En die Tilda ziet er zo leuk uit in haar glitterpakje en met haar glitterlint. GEWELDIG!!

groetjes annnemarie en merit

Annemarie en Merit zei

moet natuurlijk Kaartje!! zijn 't is nog een beetje vroeg sorry..
groetjes Annemarie en merit

verascrap zei

Hoi Neline,
Een super leuke kaartje hoor, mooie zoete kleuren nen die glitters erbij zijn super!!
Groetjes, vera

roelie zei

prachtig kaartje met deze tilda erg mooi dat glitterpakje met boog

gr roelie S