Pagina's

vrijdag 23 september 2011

I`m Sending you flowers

Goedemorgen allemaal
Vandaag weer vrijdag dus weer mijn dag om wat te laten zien .
Ik kreeg vorige week dit papier van Astrid het is van Maja Design de Serie Creadiem
 en heet `efter regn kommer sol `
of in het nederlands `na regen komt de zon `je vind het hier
lekker fleurig vind ik dit papier ik heb de randen gestikt met de hand
Vind dit altijd een sjiek effect geven .
Ook heb ik mijn Copic markers weer eens gebruikt en ik moet zeggen idd het blijft
leuk om te doen ik heb Tilda en de lenteboom ermee gekleurd ,best gelukt toch ?
De Bloem is een Doohickey van Magnolia  en heet  `Peony Petals ` ik zie ze niet in de shop op dit moment ,heb je intresse in deze mallen kun je Astrid mailen .
De tekst is weer van Nicole Verkooijen .
Nou dit was ie weer voor vandaag ,wens ik jullie een fijn weekend ,
geniet van het nazomer weer !!en tot de volgende keer !!
Groetjes Cora



12 opmerkingen:

Frouwkje zei

Hoi Cora,
Wat een prachtig kaart.
Mooi ingekleurd ook!!
Liefs, Frouwkje

Sandra zei

leuk kaartje hoor
gr sandra

Jaimy zei

deze kaart is echt super mooi!
dat stempeltje is ook heel erg leuk, ik heb hem eigenlijk nog bijna nooit gezien, maar je kan er hele leuke kaartjes mee maken.

Groetjes, Jaimy

valerski zei

mooi kaartje
je bloem is echt speciaal!
goed gedaan!!

kom je een kijkje nemen naar mijn verhuiscandy?
groetjes

Neline zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt! Mooi van kleur.
Dit stempeltje blijft een leukerdje;)
groetjes
Neline

Sandra zei

Wauw wat een prachtige kaart, het papier is idd super!!! En het stikrandje vind ik ook errug leuk ik doe dat ook graag op mijn kaarten.
Groetjes Sandra

Christina C. zei

WOW....this is truly STUNNING!!!!!! Beautiful work.......awesome coloring, design and details!

roelie zei

super mooi kaartje cora

ook het stik randje is er erg mooi bij en prachtig maja papier

en deze tilda is een gave

gr roelie S

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje!!

Groetjes, Nellie

Tineke zei

Wauw Cora gaaf gedaan weer meid en mooi ingekleurd hoor, ik wil gewoon niets anders dan met de copics kleuren!

Groetjes Tineke

chantal en sygrid zei

schitterende kaart cora
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

creacora zei

dank jullie meiden !!!!!!!!!!!!

groetjes Cora