Pagina's

maandag 12 september 2011

I hope your Christmas is.............


Hallo meiden,

Het is weer maandag dus mijn beurt om weer iets te laten zien, nu ben ik afgelopen donderdagavond naar de spoedpoli in Leeuwarden geweest omdat ik spontaan een bloedneus kreeg en het maar niet wilde stoppen! (ik zal jullie verdere details besparen).
Toen ik in het ziekenhuis aankwam werd de bloeding eindelijk iets minder en toen ik aan de beurt was hield het op (zal je altijd zien). Ben weer naar huis gestuurd met dat ik het wel in de gaten moet houden en dat ik de eerste dagen rustig aan moest doen.

Omdat ik best wel veel bloed ben verloren voelde ik me de afgelopen dagen niet echt lekker en ben dus ook helemaal niet aan het freubelen geweest.


Ik kwam tot ontdekking dat ik deze kaart hier nog niet heb laten zien dus kan ik deze nu mooi op het blog laten zien.
De stempel die ik heb gebruikt is een digi van Mo Manning en ik heb er gelijk 3 besteld van deze serie, ik vind ze zelf supergaaf! Op deze foto is een beetje te zien dat de kaart weer uit laagjes is opgebouwd.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Authentique Wonder.
De tekststempel is van Nicole en kan je HIER in de webwinkel vinden.

Dit was dus even mijn bijdrage voor deze keer, hoop dat ik snel weer de oude ben en weer wat zin in het freubelen krijg!

Groetjes Tineke
p.s. leuk om te zien dat er al weer zoveel met de challenge meedoen, super!

15 opmerkingen:

Nellie zei

Wat een super mooi kaartje!! En die stempel is echt gaaf!!

Groetjes, Nellie

Janny zei

Wat een lieve kaart is dit, de stempel vind ik ook zo leuk, dat was even schrikken zeker,ik heb het vroeger ook eens mee gemaakt, en nog steeds schrik ervan. Ik hoop dat je snel weer de oude ben. groetjes Janny

Liesbeth zei

Prachtig Tineke.
ik vind ze ook helemaal leuk die digi's
gr. Liesbeth

Christina C. zei

Such a super cute card....love the whimsical image!!!!!

creacora zei

o Tineke wat een super leuke kaart meis !!! leuke digi !! beterschap joh ellendig zo`n bloedneus !

Groetjes Cora

Sandra zei

wat een superkaartje weer tineke, erg mooi die kleuren
gr sandra

Tineke zei

Dank jullie wel hoor dames voor de leuke reacties! Ben nog steeds een beetje moe van het bloedverlies maar het gaat iedere dag iets beter.

Groetjes Tineke

verascrap zei

Hoi Tineke,
Ik vind je kaart helemaal super hoor, stempel is echt leuk, en het papier ook.
Doe maar rustig aan, hopelijk gaat het gauw beter met je.
groetjes, vera

Gerrittina zei

Wat een leuke kaart is dit. Ik heb ook een paar van die stempels gekocht. Wat zijn ze leuk he?!

Groet, GZ

Tineke zei

Dank jullie wel hoor meiden!

Groetjes Tineke

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje tineke
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

arjette zei

Wat een ontzettend lief kaartje!!!! Die digi is superleuk!!!! En dat papier is ook héél mooi!!!
Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen, wat akelig.... sterkte hoor!!

gr. arjette.

Hobby Musician Keyboard zei

Liefste Tineke,
Je hebt heel mooie en kreative werkjes op je Blogspot.
Fantastisch! Danke voor die vele wondermooie inspiraties en ideen!
Ik heb eerst in Julli 2011 met designen en Papierdekorationen begonnen.
En ik kan daarmee niet meer ophouden! Het is zo een tolles Hobby.
Je kan graag een kijkje nemen op mijn kreative website.
Bettyscardsandpaperdesign.com
Vielen lieben Grüßen aus Deutschland

Ellen zei

De stempel is in een woord geweldig! Mo Manning heeft echt fantastisch leuke stempels.
Je kaart is een plaatje.
Hopelijk was je bloedneus een incident en voel je je inmiddels weer op en top.

groetjes, Ellen

Tineke zei

Dank jullie wel hoor en voel me iets beter maar nog niet helemaal top, ben denk ik toch wel heel veel bloed verloren!

Groetjes Tineke