Pagina's

vrijdag 2 september 2011

The Tide Always Turns


Goede morgen allemaal.
We hebben weer een nieuwe wedstrijd ,alles mag als er maar een Magnolia stempel
op zit ,makkelijk toch .
Ik zou zeggen doe gezellig mee !!!
Ik heb een Frame kaart gemaakt als voorbeeld, en de stempels van de Bon Voyage Serie
lenen zich daar prima voor ook het piraatje is een magnolia stempel en komt uit de
Fairy tale collectie , zie je die niet in de shop stuur dan een  mailtje  naar Astrid , misschien dat zij hem voor jou kan bestellen .

Ik heb gebruikt : Het papier van Maja Design Life in the country,  hier in de shop te vinden losse vellen  of in paperpad .
De Pearlpen Blauw en wit ,wat kant ,schelpjes ,lint en  een  nestabilitie  .
De tekst heb ik op de pc gemaakt maar die is er ook in stempel !
Verder heb ik weer gekleurd met Distress inkt,alleen de snavel en de poten van de pelikaan
heb ik gekleurd met stift hou niet van oranje, vandaar dat ik deze kleur niet heb gelukkig
heeft mijn dochter stiften hihi.

Nou dit was ie weer ik zou zeggen doe gezellig mee ,de prijs is nog een verassing `` des te leuker  `` !!
Fijn weekend !!
Groetjes Cora

15 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Cora,

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, en zoveel details!

Groetjes Thea

Neline zei

Ohh...dat heb je prachtig gemaakt! Heel gaaf tafereeltje.
groetjes
Neline

Helen zei

Wat mooi gemaakt!

Lia zei

Wauww, deze is echt heel erg leuk, super gewoon,

groetjes Lia

Sandra zei

Wauw wat een geweldig leuke kaart!!!

Groetjes Sandra

Christina C. zei

WOW, WOW, WOW.....THIS IS A TRUE WORK OF ART!!!! Abslutely SPECTACULAR coloring of the images! Gorgeous details!!!

Tineke zei

Wow Cora ik vind hem nog steeds schitterend echt top gemaakt!

Fijn weekend meid
Groetjes Tineke

Liberta zei

Schitterend Cora.

Het is een pracht van een kaart.
Heerlijk als je kids de spullen heeft die jij mist.

Liefs, Lieb

Sandra zei

erg leuke kaart, mooie kleuren
gr sandra

Sinikka zei

Een prachtige kaart en leuk in scene gezet. Heel mooi ingekleurd.
Groetjes Sinikka

Aartje zei

Wat een mooie scene heb je ervan gemaakt. Prachtig.
Groeten Aartje

verascrap zei

Hoi Cora,
wat een leuke kaart zeg, mooie samenstelling van de stempels!!
Groetjes, vera

chantal en sygrid zei

schitterende kaart cora
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

roelie zei

super mooi gemaakt deze kaart

gr roelie S

creacora zei

Dank jullie wel meiden !!!

groetjes Cora