Pagina's

woensdag 14 september 2011

Zomaar een kaartje !!



Hallo,



Zo even tussen de drukte hier.... mijn kaartje van deze week op het blog zetten.

We zijn druk bezig met onze 5 maanden oude laminaat vloer eruit te halen,doordat we waterschade hebben gehad ruim een week geleden. De hele kamer staat op z'n kop...maar stukje bij stukje komen we er wel!!

Gelukkig had ik verleden week deze kaart al afgemaakt,want de afgelopen week is er niet veel van knutselen terecht gekomen.

Deze kaart heb ik gemaakt met het paperpad van My minds eye "life of the party",samen met wit cardstock. De stempel is van de laatste magnolia collectie "the winner takes it all",en heet

cheerleader tilda, je kunt deze hier vinden.

Het tekst en kaderstempel is van Nicole verkooijen. Ik heb de volgende copic nrs. gebruikt:E00-E02-E42-E43-E44-E47-E70-E71-E74-E77-R91-R83-R85-BG10-BG11-BG13.

Tussen het papier heb ik een doily gebruikt en de sierrandjes zijn van een stans van Crealies.

Ik heb de kaart afgemaakt met verschillende roosjes,meeldraden,en stickles.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!!



Groetjes, Vera

10 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een schitterend en tegelijk ook vrolijk kaartje. Groetjes, Ankie

roelie zei

heel mooi kaartje

met weer prachtige bloemen er op

gr roelie S

creacora zei

hoi Vera wat een harstikke leuke kaart meis leuke frisse kleurtjes heb je gebruikt

Succes met al dat klussen ,wat een ellende waterschade !!

Groetjes Cora

Tineke zei

Gaaf kaartje weer Vera mooie kleurtjes!
Suc6 met het laminaat jakkie vervelend hoor.

Groetjes Tineke

Mandy's Magnolia cards zei

wat een mooi kaartje zeg!
& ook ik wil jullie suc6 wensen met het klussen echt vervelend zeg waterschade..
groetjes, Mandy

Sandra zei

leuke kaart hoor vera, en ik hoop dat de waterschade ellende gauw achter de rug is
Gr sandra

Neline zei

super leuk kaartje weer! leuke kleurtjes.
Succes met klussen,wat vervelend dat je waterschade hebt gehad.
groetjes
Neline

Nellie zei

Wat een leuk kaartje!! Veel succes met klussen!!

Groetjes, Nellie

chantal en sygrid zei

schitterende kaart vera
erg mooi gemaakt.
succes met de vloervervangen;)
liefs chantal & sygrid

Margreet zei

wat n leuk kaartje Vera. En succes met het klussen. Wat n ellende he als je waterschade hebt. Helaas weet ik er alles van. Bij mij was mn hobby ruimte ook nog maar sinds afgelopen maart klaar. met nieuwe vloerbedekking erin wat zo weg kon en mn scrappapierkasten zijn ook nat geworden.
Groetjes Margreet