Pagina's

woensdag 7 september 2011

Lazy Summer Days





Hallo,

Vandaag is mijn bijdrage ....mijn voorbeeld kaart voor het wedstrijd van September,die we hier bij Duymelot hebben bedacht. Alles mag deze keer als het maar met een magnolia stempel is!!

Ook deze kaart heb ik op vakantie gemaakt ,helemaal in zomerse stemming.

Het is een trap kaart geworden,van wit cardstock samen met papier van Maja design.

Alle stempels die ik gebruikt heb zijn van Magnolia,van diverse collecties,ook het tekst stempel is van magnolia.





Helaas kan ik jullie geen copic nrs. geven want ik ben het lijstje kwijt geraakt waar die op stonden.

Het sierrandje op de onderste trap is met een crealies stans gemaakt,verder heb ik roosjes,gardenia bloem,stickles,schelp,reddingsboei en Coastal Netting van Magic Scraps gebruikt.



Ik hoor graag wat jullie van deze creatie vinden en ben benieuwd wat jullie inzendingen zullen zijn!! Allemaal veel succes!!!

Groetjes, Vera

16 opmerkingen:

Sandra zei

ziet er weer superleuk uit hoor vera
gr sandra

yvon zei

Wow, super mooi zeg. Geweldig.
Groetjes, Yvon

Miranda Slagboom-de Groot zei

dat ziet er schitterend uit
groetjes miranda

creacora zei

Ik vind hem geweldig mooi Vera leuke details een super mooi tafereeltje !!!

Groetjes Cora

Neline zei

Heel erg mooi gemaakt Vera! Iedere keer ontdek ik weer iets anders.
groetjes
Neline

Gea zei

hij is prachtig!
groetjes Gea

angelique (anlou) zei

hoi meis
jeetje wat een schitterende kaart meis
ik ben er helemaal weg van, superrrrrrrrr
liefs angelique

Lia zei

Schitterende creatie, echt geweldig leuk gedaan,

groetjes Lia

Tineke zei

Ik vind hem nog steeds schitterend Vera echt heel gaaf gemaakt!

Groetjes Tineke

Ankie vd Polder zei

Wat een geweldige creatie heb je ervan gemaakt. Echt super. Groetjes, Ankie

Aartje zei

Wat een mooi tafereeltje, wat moet hier een werk in zitten, maar het resultaat is super.
Groeten Aartje

verascrap zei

Hallo allemaal,
Hartstikke bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!! Super om ze steeds te lezen!
Groetjes, vera

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende creatie. Heel mooi gedaan.

Groetjes van Ineke

roelie zei

prachtige creatie deze zomer kaart

gr roelie s

chantal en sygrid zei

schitterende kaart vera
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Nellie zei

Wat een geweldig mooi kaartje is het geworden!!