Pagina's

donderdag 29 september 2011

Don & Daisy

Vandaag een keertje geen kaart van mij, maar een berichtje over Don & Daisy.

Don en Daisy zijn schattige stempels die uitgebracht worden door Marianne Design, en getekend door Hetty Meeuwsen.
Ook zijn er knipvellen van Don en Daisy.

Ze zullen nu heel snel in de winkel liggen.
Je kan ze hier vinden en al bestellen met een leuke pre-order korting.

Er zal ook een boekje over hun verschijnen, waaraan ik heb meegewerkt.

Samen met Astrid Schipper, Wilga van 't Zelfde en Anita Izendoorn hebben we hele verschillende en leuke kaarten/projecten bedacht. Het boekje is vol met patronen.
(het was flink passen en meten voor de vormgeefster)




De kaart op de voorkant heb ik gemaakt. De stempel heb ik gestempeld op kraft met stazon timber brown en ingekleurd met derwent (zonder doezelaar)


Nog wat plaatjes van stempeltjes die uitkomen.




In totaal komen er 14 stempels uit!

Klik hier voor de stempels in de winkel.

Don en Daisy hebben ook een eigen blog.
Daar is nu een leuke candy tot en met zondag 2 september.
Kijk gauw hier voor de candy



Ik wens jullie allemaal een fijne dag, bedankt weer voor het langskomen!

Oja...tot en met morgen hebben jullie nog de tijd om met de wedstrijd mee te doen. As zaterdag zal de winnaar bekend worden gemaakt en de nieuwe wedstrijd zal dan geplaatst worden.

groetjes
Neline

4 opmerkingen:

Tineke zei

Spannend hoor het boekje van Don & Daisy en gaaf dat je daaraan mee hebt mogen werken, de stempels zien er ook toppie uit!

Groetjes Tineke

Sandra zei

wat een superschattige stempeltjes
gr sandra

creacora zei

Hoi Neline een prachtig kaartje op de voorkant van het boek gaaf toch dat je mee mocht werken aan het boek
de stemples zijn ook erg cute !!

Groetjes Cora

roelie zei

heel gaaf om mee te werken aan het boek van don en daisy hi hi zo heet mijn kat ook

en ik vind de stempeltjes er gaaf

gr roelie S