Pagina's

dinsdag 5 mei 2015

A gift from the heart

Hallo allemaal,
Ik heb deze keer weer eens een chocolade wikkel gemaakt. Ik moet toch wel zeggen dat ik het toch wel makkelijk vind om soms een plaatje te gebruiken ipv een stempelafdrukje. En daarbij zijn het natuurlijk schitterende plaatjes die syta van gelderen op haar vellen heeft.
Ik moest laatst naar de verjaardag van mn vriendin en we hebben onderling de afspraak dat we geen kadootjes aan de volwassenen geven. We zijn een week na elkaar jarig en anders blijven we bezig om het heen en weer te geven. Ik vind daarom ook de verjaardagen van de kinderen veel belangrijker dan van de volwassenen. Maar ik wil toch niet met lege handen aankomen dus ik heb een reep chocolade gepimpt.
Het papier is van Maja Design- Sofiero. De labeltjes heb ik gemaakt met een stans uit een doohickeykit. Het ribbelkarton komt ook bij Astrid uit de winkel vandaan, vraag er vooral even naar als u het niet in de webwinkel kunt vinden. Ik vind het fijn spul en is erg voordelig qua prijs. Verder heb ik nog bloemen, doily, lint, wondgaas en 2 gipsen hartjes gebruikt. De kadootjes die uit de bloementoef steken heb ik met een stans van memorybox gemaakt. De tekst is gewoon op de pc gemaakt en geprint.

1 opmerking:

Renate zei

Ik ben er gewoon stil van...
Zo mooi!!!

-xies- Renate.