Pagina's

zaterdag 16 mei 2015

Joyful Tilda

Hallo weer allemaal,

daar ben ik weer en ik heb er wel weer een verhaaltje bij hoe ik tot deze kaart ben gekomen.
Een poosje geleden sprak ik een dame die tegen mij zei "weet je ik zou ook wel van die mooie kaartjes willen maken, maar je moet er zoveel voor kopen".
Waarop ik haar vertelde, dat het niet noodzakelijk is om telkens alle nieuwe materialen te kopen die uitkomen.
Ik heb haar beloofd een kaartje te maken met voornamelijk heel mooi papier en deze keer is dit linnen cardstock in combinatie met Pion design papier en uiteraard een lieve Magnolia stempel die ingekleurd is met copics.
Een vrij oude Martha Stewart pons, wat knoopjes die ik gekregen heb van onze eigen Jose met daarin een wit draadje geknoopt en 1 knoopje heb ik gebruikt om een pareltje van Scrapberries in te plakken en wat andere pareltjes heb ik tussen de knoopjes in geplakt.
Een lintje wat ik ooit eens heel goedkoop op internet ergens gekocht heb en wat inkt en daarmee is deze kaart ontstaan.

Dus je hoeft niet de hele kaart vol te plakken om een leuk resultaat te krijgen en zo blijf je ook alles zien van het mooie papier.

Dit was mijn opdracht voor mezelf deze keer, wat denken jullie? Is het gelukt om een "goedkoop" kaartje te maken?

En hieronder is het resultaat.



Ik heb Tilda de kleuren gegeven waarvan ik dacht dat ze mooi bij het kaartje paste en ik denk wel dat het gelukt is als ik het zo eens bekijk.
Deze keer had ik het kaartje al gemaakt voor ik de stempel ging inkleuren en de meesten weten wel dat ik meestal eerst een stempel inkleur en daar een kaartje bij maak ;-)


Dit is de kaart zonder de band eromheen.
Zoals je hier al kunt zien heb ik stukjes van het Pion papier afgescheurd, dit geïnkt en daaronder stukjes papier (wat ook op de band zit) geplakt.
Dit heb ik ook in de binnenkant van de kaart gedaan.


Hier een detailfoto van de band met Tilda erop.


En als laatste een foto van de binnenkant van de kaart en zoals je ziet is het een soort drieluik kaartje geworden.


Ik hoop dat ik jullie inspiratie heb kunnen geven om ook eens een "simpele" kaart te maken,

ik wens jullie een heel fijn en zonnig weekend, wij gaan de verjaardag van mijn kleindochter vieren.

Creatief liefs en tot de volgende keer,

Mary

1 opmerking:

Malika zei

Heel mooie kaart, mooie kleuren

Malika