Pagina's

dinsdag 19 mei 2015

Hugs

Hallo allemaal, 
Vandaag weer aan mij de taak om jullie een kaartje te laten zien. Dit kaartje is ook mijn wedstrijd voorbeeld kaart voor deze maand. Dus als jullie nog niet hebben mee gedaan aan de wedstrijd, doe dan gezellig mee en lever je kaartje in voor 29 mei 10:00 uur

En weten jullie al dat er ook een dt-call is? Lijkt het jullie leuk om ons team te komen versterken, neem dan vooral een kijkje op de pagina waar de dt-call op staat of klik *HIER*

Het papier wat ik gebruikt heb is van Pion design- My presious daugther. Het afdrukje tilda wit a big rose heb ik met mijn copics ingekleurd. Het strikje bovenaan de kaart heb ik met een stans van Tim Holtz gemaakt. De labeltjes zijn met een stans uit een doohickeykit gemaakt. Verder heb ik nog wat bloemen, wondgaas, kant, bedels en plakparels gebruikt. De mal onder het afdrukje is een nestabilitie stans. 

3 opmerkingen:

Bianca van Tilburg. zei

Wat een schattig kaartje Margreet.
Liefs Bianca.

Renate zei

Ohw, wauwie. Het is echt een pareltje. Super mooi gemaakt. De kleurencombi is prachtig!!!

-xies- Renate.

Jacqueline Muller zei

Schattig! Geweldig plaatje en prachtige details!
Liefs, Jacqueline