Pagina's

zondag 17 mei 2015

I Love Fashion!


Goedemorgen allemaal!

Hier ben ik weer!! Vandaag wil ik jullie graag een tasje laten zien die ik gepimpt heb. Ik heb gewerkt met het schitterende nieuwe Maja Design Papier - Vintage Baby. Ook nu kun je goed zien dat je het papier ook voor andere doeleinden kunt gebruiken. 

Ik heb deze stempel Fashion Blog Tilda van de WWW-collectie cadeau gekregen van mijn lieve vriendin die ze gekocht heeft bij Creashop Duymelot. Natuurlijk jeukten mijn handen om ermee aan de slag te gaan. Dit is het resultaat ervan geworden.


Tilda heb ik ingekleurd met mijn copic markers en ik heb de volgende nummers gebruikt:
Huid: E13, 11, 00, 000, R20, 00
Haar: E57, 53, 51, 50
Broek: B95, 93, 91, 000
Bloes: R85, 83, 81, RV000
Achtergrond: B00, 000, 0000



De volgende andere spulletjes heb ik gebruikt:
Snijmallen: Tim Holtz schaarrand, Tim Holtz Paspop groot, Magnolia doohickey volume 4 parfumfles, Marianna design doily
Diversen: bloemen van o.a. Wild Orchid Crafts, parellint, bedel spiegel, satijnlint, houten knopen.


Ik hoop dat jullie mijn tasje mooi vinden en ik kijk uit naar jullie reacties.


Geen opmerkingen: