Pagina's

dinsdag 12 mei 2015

Bloemenstal kaart

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik voor jullie mijn bloemenstal kaart die ik speciaal voor onze clubdag van de Magnoliaclub en Cutie kaartenvitrine club als voorbeeld heb gemaakt. De clubdag was 18 April al geweest maar ik zag dat ik dit kaartje nog niet had geplaatst op het dt-blog dus dat werd de hoogste tijd ;)
Het papier wat ik ervoor gebruikt heb is van Craft and You-Vintage time. De slinger waar flowers op staat heb ik met een vlaggen stans van noor design gemaakt net als de lettertjes die er op zitten. Het patroon was erg gewild, veel leden wilden graag de kaart maken net als de harten pop-up kaart die ik laatst al had laten zien.


Ik heb het tussenstukje aan de achterkant tussen mn designpapier en mn kraft in gestoken. Ik heb dus alleen de zijkanten van mn designpapier vast geplakt zodat je het tussenstuk/tafelgedeelte van de kraam er ook weer uit kan halen zodat de kaart gewoon plat verzonden kan worden. Helaas heb ik daar geen foto van gemaakt en de kaart heb ik 18 april al aan Astrid mee gegeven voor haar verjaardag.


Hier kan je het tussenstuk wat zeg maar het tafel gedeelte voor moet stellen iets beter zien. 
Aan de onderkant voorop de kaart heb ik de bloembak stans van de doohickey kit gebruikt. De groene bladeren die uit de bloemen toef steken zijn ook doohickeys. Verder heb ik eigenlijk alleen nog maar een doily als tafelkleedje gebruikt.

1 opmerking:

marian zei

Ik vind hem nog steeds helemaal te gek. En ik ben zeker van plan hem te gaan maken.
Groetjes van Marian.